Nederlands Gitaar Forum

Ga terug   Nederlands Gitaar Forum > Hulp bij de Cursussen > Vragen en opmerkingen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24-02-19, 22:01
Kimberly's avatar
Kimberly Kimberly is offline
Cocobolo

Lokatie: Amsterdam
Standaard Dit forum gaat SLUITEN!

Beste mensen,

Na bijna 11 mooie jaren hebben wij bij Peghead Productions besloten om per 1 April 2019 (geen grap!) het Nederlands Gitaar Forum te gaan sluiten.

De belangrijkste reden is dat er weinig meer van het forum gebruik wordt gemaakt. Dat komt enerzijds omdat Eltjo's uitleg bij zijn cursussen dermate klaterhelder is dat er natuurlijk amper meer vragen zijn , maar het is ook een trend van deze tijd. Kijk bijvoorbeeld naar gitaarnet.nl, waar het tien jaar gelden ook altijd zeer druk was en tegenwoordig erg rustig. Zelfs acousticguitarforum.com is rustiger dan het was. Internetforums zijn 'uit'. Dit blijkt ook uit het feit dat we wel regelmatig vragen per email krijgen. Als we mensen vervolgens naar het forum verwijzen, blijkt die stap toch vaak te groot.

Dit betekent overigens geenszins dat Eltjo's cursussen ten einde zijn. Integendeel, we zijn druk bezig met de nieuwe serie online Masterclasses, waar er de komende jaren vele van zullen verschijnen. Na vijf lange jaren met een hardnekkig probleem aan zijn rechterschouder is Eltjo inmiddels in betere vorm dan hij ooit geweest is, en ook qua gitaarspel is hij weer druk aan het oefenen om zijn oude niveau opnieuw te bereiken - en te overtreffen! Eltjo's Masterclasses zullen dan ook een geheel nieuwe impuls geven aan online gitaarlessen, anders (en wij denken: veel beter) dan alles wat er tot nu toe uitgebracht is. Maar dat zien jullie vanzelf wel! Uiteraard zullen we ook bij de Masterclasses ruimte bieden voor vragen. Niet via een forum, maar waarschijnlijk via FaceBook.

Rest mij om alle die-hards op dit forum veel succes te wensten met hun gitaar avonturen. Wie nog een laatste woordje kwijt wil, heeft nog tot 1 April!
Oud 25-02-19, 19:39
GreyDay's avatar
GreyDay GreyDay is offline
Indian Rosewood

Lokatie: Franeker, the Netherlands
Unhappy Bye bye

Wel een beetje jammer. Maar ook begrijpelijk.
Ik kwam hier regelmatig even kijken maar nieuwe berichten werden steeds zeldzamer.
Iedereen hier het allerbeste toegewenst en vooral gitaar blijven spelen!
Groeten,

Douwe
Oud 05-03-19, 13:03
Karel's avatar
Karel Karel is offline
Indian Rosewood

Lokatie: Wassenaar
Standaard

Tjee, ik begrijp het heel goed, maar vind het wel ontzettend jammer. Ik voelde mij de laatste jaren inderdaad een van die die-hards (hearts ) die het forum in leven wilde houden. Vooral omdat de sfeer hier vele malen aangenamer was dan op gitaarnet.nl. Maar goed, het zij zo. Ik bedank jou, Kimberly, en Eltjo voor al het werk dat jullie erin hebben gestopt en ik wens jullie heel veel goeds. Ik zal Eltjo proberen te volgen via de andere fora en wie weet Facebook. Adieu!

If you dig it, do it; if you dig it a lot, do it twice (Jim Croce)
Met citaat antwoorden
Oud 07-03-19, 00:30
Dick Dick is offline
Hawaiian Koa

Standaard Logies

Bedankt voor alle inzet en goede contacten.
Met citaat antwoorden
Oud 14-03-19, 22:52
Gerhard's avatar
Gerhard Gerhard is offline
Indian Rosewood

Lokatie: Kampen
Standaard

Worden we op de hoogte gehouden van de masterclasses?
Met citaat antwoorden
Oud 14-03-19, 22:55
Gerhard's avatar
Gerhard Gerhard is offline
Indian Rosewood

Lokatie: Kampen
Standaard

nog bedankt voor de prima ondersteuning
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave