![]() |
|
Registreren | FAQ | Ledenlijst | Social Groups | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
![]()
Eindelijk is het er dan: het beloofde filmpje met mijn vorderingen met les 5 van de DVD (onderaan de pagina).
Het geluid is dit keer opgenomen met een (dynamische) microfoon voor de gitaar (zoals te zien op het filmpje). Er is verder geen effect aan toegevoegd, alleen wat toonregeling. Ik speel op het filmpje met "blote" vingers: met het vlees, zonder gebruik van (kunstmatige of echte) nagels. Ik merk trouwens, dat ik al een voorschotje op de volgende les van de DVD genomen heb: hier en daar speel ik staccato. Maar dat is niet, omdat meester Eltjo me dat geleerd heeft, maar omdat ik het gewoon lekker vind klinken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Nu zien dat je het nummer compleet kan krijgen om te leren spelen. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wow,
klinkt goed. Tempo mooi constant. Zo snel ga ik nog niet. Gerhard |
|
||||
|
||||
![]()
Well done Jan!!
Klinkt al hardstikke goed, helaas heb ik de laatste tijd weinig gelegenheid gehad om m'n vingertjes soepel te houden.... zit midenin een verhuizing en bestratingsperikelen ![]() Maar, ik zal binnenkort mijn vorderingen ook weer eens vastleggen ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Klinkt weer lekker Jan..en je zit er zo relaxt bij,ook dat valt mij op
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat klinkt echt erg goed!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik las dat je last hebt met je nagels, tip van mijn flamencoleraar, insmeren met secondenlijm.
Wellicht heb je er iets aan, ik doe het niet aangezien mijn nagels sterk genoeg zijn. Mvgr. Dirk Jan ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Geen last meer: ik ga nu 1x per 6 à 8 weken naar een nagelsalon en laat zgn. solarnagels aanbrengen op wijs-, middel- en ringvinger van m'n rechterhand. En daar ben ik zeer tevreden over
![]()